Regelmatig komen er klanten bij ons die snel klanten willen aantrekken. Op mijn antwoord dat dit slechts contextuele reclame is, klinkt het antwoord bijna altijd: “Oh, Google !? En ik dacht: waarom niet. En ik heb een speciaal instructieartikel voorbereid waarin we gaan analyseren wat het opzetten van Google Adwords is. En laten we meteen gaan. De instructie, ook bekend als stapsgewijze installatie, is bedoeld voor beginners. Hierin analyseren we stap voor stap hoe u zelf de eerste advertentiecampagne in Google Ads kunt maken, en vertellen we u aanbevelingen en subtiliteiten die u zullen helpen uw budget niet te verspillen. Google Adwords is een van de soorten contextuele advertenties. In ons artikel leest u meer in detail wat contextueel adverteren is, wat het is en hoe het uw bedrijf positief kan beïnvloeden. Maar kort gezegd, de essentie is dat uw potentiële klant een bepaald verzoek invoert, en in de zoekopdracht verschijnt, naast de gebruikelijke resultaten, uw aanbieding met het merkteken “Adverteren”. Naast zoeken is het mogelijk om te adverteren op verschillende partnersites die deel uitmaken van het Context Media Network (CMN). In dit geval kunt u advertenties niet alleen aanpassen op basis van zoekwoorden, maar ook op basis van demografische kenmerken, interesses en site-onderwerpen. Het werkt volgens hetzelfde principe: de gebruiker zocht eerder naar informatie over de auto en wordt nu achtervolgd door de bijbehorende advertentie. Om de juiste keuze te maken, moet u bepalen welke doelen u nastreeft. Laten we eens kijken in welke gevallen “E Adwords” geschikt is. Als u niet alleen op Google wilt adverteren, maar ook op sociale netwerken, dan raad ik u aan een speciale service te gebruiken. Eerst moet u weten hoe de structuur van adverteren op internet werkt. Er zijn in totaal drie niveaus die u moet doorlopen om de juiste advertentie op te zetten. Leven hack. Als u de vinger aan de pols wilt houden, raad ik de analyseservice Comagic.ru ten zeerste aan. Daarnaast zijn er supertrucs om leads te genereren. Het opzetten van contextueel adverteren met Google Adwords begint met het verzamelen van geschikte zoekwoorden die klanten voor ons zoeken. In dezelfde fase wordt duidelijk welk budget u nodig heeft. Ga hiervoor naar de “Zoekwoordplanner”. Om naar de planner te gaan, klikt u op de sleutel in de rechterbovenhoek van de interface in google adwords. Voer in het venster dat verschijnt het trefwoord in waarmee u kunt zoeken. Voer de openbare sleutel in het veld in, die mogelijk voorkomt in de zoektermen van uw klanten. Een grote lijst met trefwoorden verschijnt in een nieuw venster. Voordat u begint met het instellen van Google Ads, stelt u de gewenste regio in het menu Locaties in de linkerbovenhoek in. Voor onze winkel zullen we weergavegebieden selecteren. Elke regio / stad heeft zijn eigen woordenlijst, dus zorg ervoor dat u precies in de regio rijdt die u nodig heeft. Vervolgens moet u de trefwoorden groeperen op basis van bepaalde criteria. Het hangt allemaal af van de doelstellingen van een bepaalde campagne. Als u bijvoorbeeld verschillende zinnen heeft, afhankelijk van de grootte, groepeert u de woorden op grootte. Voor de winkel bieden we verschillende kortingen voor winter- en zomermodellen. Dus verdelen we de sleutels per seizoen. Selecteer handmatig alle “winter” verzoeken en wijs ze toe aan de juiste groep. Er wordt een aparte groep aangemaakt voor winterproducten: selecteer de sleutels en klik op de link in het blauwe vak. Hetzelfde moet worden gedaan met de zomerse. En dan doorlopen we de hele lijst om te begrijpen of we een andere aparte thematische groep nodig hebben. Zo niet, dan verplaatsen we alle andere woorden naar de algemene. Dit is een routinematige maar zeer belangrijke taak. Probeer de volledige lijst te bekijken en selecteer zorgvuldig de juiste woorden. Als u klaar bent, gaat u naar “Planoverzicht”. Als alle trefwoorden zijn gesorteerd, gaat u naar het planoverzicht via de link in het linkermenu. Dit scherm laat zien welk budget en traffic verwacht mag worden met de geselecteerde keywords. Als u een vast budget heeft, hoeft u alleen maar te kijken hoeveel klikken u voor dat bedrag krijgt. Als het uw doel is om een bepaald aantal bestellingen te krijgen, ga dan verder met de siteconversie. Over het onderwerp: conversie: wat is het en hoe kan het correct worden berekend. Schakel de trefwoordplanner naar de klikmodus en pas de schuifregelaar aan op het gewenste aantal. De schuifregelaar kan over de hele grafiek worden verplaatst – de cijfers worden onmiddellijk bijgewerkt. Krijg het: u heeft een budget nodig om 600 klikken te ontvangen. Als de zoekwoorden zijn verzameld en het budget is bepaald, kunt u de advertentiecampagne zelf maken – klik op “Opslaan in account” in de rechterbovenhoek. Voer in het venster dat verschijnt de naam van de campagne en het zojuist berekende budget in. Geef uw campagnes een naam, zodat u later in de lijst gemakkelijk zult begrijpen volgens welk principe ze zijn gemaakt. Het is beter om aanpassingstypes en geadverteerde producten in de naam te gebruiken
De campagnewinkel krijgt de naam “Producten – Zoeken – Regio”. We redden. De campagne is gemaakt, maar u heeft advertenties nodig om deze uit te voeren. Klik in het tussenliggende venster op “Aankondigingen maken”. U ziet een formulier voor het maken van advertenties. De pagina is vol met verschillende elementen, maar u hoeft zich alleen te concentreren op de marges in het witte gebied. Voer links informatie in – rechts wordt getoond hoe alles wordt weergegeven. Waar u op moet letten: Uiteindelijke URL. Het adres van de pagina waarnaar u klanten leidt. Dit kan de hoofdpagina zijn, catalogus, informatie over promoties; Kop 1. Bovenste regel van de advertentie. Maximaal 30 karakters; Rubriek 2. Voortzetting van de bovenste regel. Het wordt mogelijk niet weergegeven op mobiele apparaten, dus het is beter om de hoofdinformatie in de eerste kop te passen; Weergegeven pad. Als uw URL uit een door elkaar gegooide reeks tekens bestaat, configureert u de weergave ervan handmatig – het adres zelf verandert hier niet van. U kunt hier een van uw zoekwoorden invoegen om de klikfrequentie van uw advertentie te verhogen; Dit zijn alle hoofdvelden. Zorg ervoor dat uw advertentie aantrekkelijk genoeg is voordat u deze opslaat in Google Ads. Als u niet voldoende ervaring heeft met het maken van advertenties, volgen hier enkele aanbevelingen om ze veel beter te maken: Gebruik een trefwoord in de advertentietekst. Indien mogelijk in de titel en als laatste redmiddel – in de beschrijving. Het is voor de klant noodzakelijk om er zeker van te zijn dat u precies aanbiedt wat hij zoekt; Overtuig met feiten. Vergeet afgezaagde uitdrukkingen als “lage prijzen” en “persoonlijke aandacht”. Vervang ze in plaats daarvan door specifieke feiten: “levering binnen 2 uur”; Geef voordelen aan. Iets waarmee u zich onderscheidt van uw concurrenten. Google de zoekopdrachten waarvoor u advertenties weergeeft en bekijk andere winkels. Als u hetzelfde gebruikt, wordt de efficiëntie geminimaliseerd; Moedig actie aan. Dit is de aanbeveling van het advertentienetwerk. U moet een oproep tot actie doen – wat de gebruiker moet doen om van uw aanbod te profiteren: “Registreer!”, “Bestel op de site!”; Probeer verschillende opties. Beperk uzelf niet tot één advertentie per groep. Maak een analyse van de behoeften van de klant: iemand is belangrijk bij de levering, iemand wil een lagere prijs. Maak verschillende advertenties voor elke behoefte. Als u klaar bent met één advertentie, klikt u op ‘Nieuwe advertentie opslaan’, selecteert u de gewenste groep en herhaalt u dit meerdere keren met verschillende varianten van de tekst. Om dit te doen, moet u op het grote blauwe plusteken in de lijst met advertenties klikken. Zorg ervoor dat u naast de titel en beschrijving extensies toevoegt – extra elementen die samen met de tekst en de link worden weergegeven. Extensies maken uw advertentie informatiever en aantrekkelijker. De extensies zitten in de bovenste schakelaar. KORT OVER DE BELANGRIJKSTE Op het eerste gezicht is het opzetten van Google Adwords-advertenties onbegrijpelijk en ingewikkeld. Maar in feite zou dit voldoende moeten zijn om effectieve contextuele advertenties in AdWords met uw eigen handen en bijna gratis te lanceren. En het belangrijkste pluspunt van dit artikel is dat het is gemaakt op de nieuwe Google Adwords-interface, dus je hebt geen vragen over wat en waar je moet klikken. Laten we samenvatten wat er werd gezegd: Begin met zoekadvertenties – de populairste doelgroep hier. Volg bij het schrijven van advertenties de algemene richtlijnen en houd concurrenten in de gaten; Stop niet bij één campagne – probeer verschillende doelen en regio’s; Evalueer elke wijziging in de tabel. Vertrouw alleen op cijfers en vertrouw niet op intuïtie – het zal u teleurstellen.
https://www.webdeveloper.today/2022/09/django-form-field-or-textarea-size-or.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html |